۰۲ آذر

عمل زیبایی در اهواز

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: میانگین: ]

عمل زیبایی در اهواز

در طول زندگی به صورت طبیعی و بر اثر کهولت سن و یا عوامل محیطی ممکن است، پیری پوست، مشکلاتی در صورت و.. را تجربه کنیم و یا حتی پس از زایمان دچار عوارضی آزاردهنده از نظر زیبایی و بیماری باشیم، اما بهتر است دست روی دست نگذاریم و حداقل آگاهی خود را از انواع روش های درمانی افزایش دهیم تا باقی عمر را در سلامتی کامل و بدون هر گونه دردی سپری کنیم،  در غیر این صورت باید به دنبال عمل زیبایی و فوق تخصص پلاستیک باشید.
لیپوساکشن-در-اهواز

در گذشته اغلب روش های درمانی، مخصوصا روش های زیبایی به جراحی ختم می شود، اما امروزه روش های درمانی فراوانی به وجود آمده که تنها در چند ساعت و بدون هرگونه آسیب و دوره نقاهت طولانی، مشکلات را درمان می کند.

انواع روش های درمانی و زیبایی

درمان موضعی به صورتی است که ناحیه ی خاصی از بدن با روش هایی بهبود می یابد، از رایج ترین روش های درمانی موضعی، بوتاکس است، بوتاکس یک روش بسیار محبوب است و در راس روش های زیبایی غیر جراحی است.

تزریق بوتاکس چه کاربردهایی دارد؟

• تزریق بوتاکس در امور زیبایی صورت و پوست کاربرد دارد، مانند: رفع چین و چروک، رفع افتادگی پلک، حجیم کردن لب، باسن و..
  • در علم پزشکی بسیار پرکاربرد است.
  • می توان در مواردی برای کنترل درد از آن استفاده نمود.
  • برای کنترل بیماری های التهابی موثر است.
  • برای بلفارواسپاسم، که نوعی اسپاسم در پلک است، کاربرد دارد.
  • رفع اسپاسم در دستگاه گوارش و افرادی که مشکل بلع دارند.
  • برای سردردهای میگرنی که سردردهای شایعی نیز هستند، بوتاکس باعث آرامش عضلات شده و سردرد را کاهش می دهد.
  • تزریق بوتاکس را می توان برای کاهش تعریق به کاربرد. تعریق بیش از اندازه در کف دست و پا و زیر بغل بسیار آزاردهنده است، بنابراین با استفاده از این روش درمانی می توان تعریق را تا حد زیادی کاهش داد. پس از هر تزریق حدود۵ تا ۶ ماه اثر درمانی کاهش تعریق باقی می ماند، بنابراین باید در دوره های ۵ تا ۶ ماه، استفاده شود.

جوانسازی صورت با جراحی لیفت

آیا بوتاکس عوارض دارد؟

آمپول و مواد مورد استفاده در بوتاکس تایید شده است اما تا زمانی که تزریق بوتاکس توسط متخصصین و افراد مجرب تزریق شود، موفقیت آمیز بوده و عارضه ای مشاهده نخواهد شد.

در صورتی که فرد تزریق کننده بوتاکس، تخصص لازم را نداشته و دانش کافی درباره عضلات آن قسمتی که قرار است تزریق انجام شود، نداشته باشد، طبیعتا ممکن است بیمار پس از تزریق بوتاکس، دچار مشکلاتی گردد.

• برای مثال اگر تزریق بوتاکس در افتادگی پلک، توسط فرد متبحر انجام نشود و یا به روش نامناسب بوتاکس زده شود و یا مقدار آن مناسب نباشد و در نهایت در جای مناسب تزریق انجام نشود، ممکن است بیمار دچار افتادگی پلک شدید شود. خوشبختانه به علت آن که اثر بوتاکس موقت است این عوارض برطرف می شود.
  • حتی ممکن است عدم قرینگی در تزریق نادرست بوتاکس ایجاد شود. بنابراین تزریق بوتاکس دانش می خواهد و پزشک باید آناتومی و اجزای صورت را بشناسد،هنر و دانش زیبایی شناسی را داشته باشد وبه طور کلی از اجزای صورت و نحوه قرا گیری آن ها آگاهی داشته باشد.

فواید جوانسازی پوست با روش های کم تهاجمی

• روش های کم تهاجمی، روش هایی هستند که بدون آسیب و برداشتن لایه ای از پوست، درمان انجام می شود.
  • تکنولوژی های جدید روی لایه اپیدرم پوست که کلاژن در این لایه است، تغییرات ایجاد کرده، کلاژن تحریک شده و کلاژن جدید ایجاد می شود و با ظرافت خاصی پوست درمان می شود.
  • در روش های کم تهاجمی مراقبت های بعد از آن کمتر است.
  • زخم، قرمزی و هیچ گونه عارضه ای در پوست ایجاد نمی شود.
لیزرموهای زائد در اهواز

جراحی-زیبایی-شکم

مراقبت از پوست

عوامل محیطی باعث پیری پوست می شود و تاحدی می توان روند پیری پوست را به تعویق انداخت اما نمی توان به طور کامل ازآن پیشگیری نمود برای مثال: نور خورشید، مصرف دخانیات و.. به صورت مستقیم روی کلاژن اثر گذاشته و روند پیری پوست را تسریع می کنند، بنابراین با آگاهی درباره این مسائل، می توانیم پوستی سالم را در دوران میانسالی و پیری داشته باشیم.

نگهداری از پوست بسیار کم هزینه تر از انجام روش های درمانی و زیبایی است، بنابراین توصیه می شود طبق توصیه فوق تخصص پلاستیک، به خوبی از پوست خود نگهداری کنید تا نیاز به روش های درمانی طولانی و پرهزینه نباشد.

چه زمانی برای جوانسازی پوست باید جراحی انجام داد؟

هنگامی که فردی دچار پیری شدید است و یا دارای چین و چروک های عمیق و متعدد است، نمی توان با روش های درمانی موضعی و یا کم تهاجمی ، جوان سازی پوست را انجام داد، بدین صورت جراحی زیبایی مطرح خواهد شد، تا در صورت لزوم لایه ای از پوست ترمیم و یا برداشته شود.

جوانسازی پوست با روش های تهاجمی:

همانطور که گفته شد، برخی مواقع نیاز است با روش های جراحی و تهاجمی،لایه ای از پوست دستکاری شده و یا برداشته شود.

دکتر همایون زهتاب فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در اهواز عضورسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران با استفاده از تکنیک های روز دنیا و دستگاه های مجهز پیشرفته به انجام جراحی های زیبایی می پردازد و از بروز عوارض زیاد جلوگیری می کند. جهت مشاوره با دکتر می توانید با شماره ۰۶۱۳۳۹۲۲۸۹۳ تماس بگیرید یا به آدرس اینستاگرام دکتر همایون زهتاب مراجعه کنید .

مشکلات شایع بعد از زایمان

• بسیاری از خانم ها از عوارض پس از زایمان، از جمله درد، بی اختیاری ادرار با یک تک سلفه،عطسه و. دچار نگرانی هستند و به دنبال درمان این مشکلات به صورت کم تهاجمی و بدون هرگونه عوارضی هستند.
  • تحلیل کلاژن در ناحیه ی لگنی
  • دردهای مضمن لگنی
  • مشکلا جنسی، ناتوانی و کم توانی جنسی
  • خشکی واژن
برجسته سازی گونه با تزریق ژل

درمان مشکلات پس از زایمان با روش های کم تهاجمی

زنان به علت تعصبات، ترس از جراحی، خجالت از مطرح کردن مشکل، دوره نقاهت طولانی،عدم آگاهی از روش های غیر جراحی و…به دنبال پیگیری و درمان مشکلات پس از زایمان  نیستند.

• اما روش های درمانی فراوانی با حداقل عارضه، درد و به صورت کاملا پیشرفته می تواند در کمترین زمان تمامی مشکلات را برطرف کند، مانند: هورمون درمانی، لیزدرمانی و..
  • درمان با استفاده از هایفو به صورتی است که منجربه: ایجاد کلاژن جدید درپوست، بهبود عروق خونی، در نقاط خاصی از بدن می شود اما روش ها و دستگاه های جدید دیگری با گسترش سطح درمانی ایجاد شده اند.
  • دستگاه های جدیدتر، با استفاده از امواج رادیوفرکوانسی، منتشر در بافت مخاط و عضلات ، بدون هرگونه دردی در ۳۰ تا ۴۵ دقیقه پس از دو یا سه جلسه تمام این مشکلات برطرف می شود.

درآخر:

همانطور که گفته شد می توان روش های جراحی زیبایی پوست، روش های درمانی و.. را با حداقل تهاجم و یا تهاجمی با پیشرفته ترین دستگاه ها به صورت کاملا ایمن انجام داد، بدین ترتیب با گرفتن مشاوره از پزشک و معاینه دقیق، تشخیص و بررسی بدون هرگونه درد و اتلاف وقتی، بهترین روش درمانی توسط متخصص پلاستیک انجام شود.

دکتر همایون زهتاب فوق تخصص جراحی پلاستیک در اهواز

دکتر همایون زهتاب، فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و لیزر هستند.

همچنین ایشان عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران نیز می باشند.

دکتر همایون زهتاب
دکتر همایون زهتاب، فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و لیزر هستند.همچنین ایشان عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران نیز می باشند.

15 − ده =

Call Now Buttonتماس با پزشک